Aamu tuli siitäkin yöstä, vaikka kyllä olikin ihan hyvä yö. Ensi alkuun en kuitenkaan meinannut saada unta. Tuttua on se pyöriminen, jota alkuyöstä aina on. Heräsin jo aikaisin, piti ottaa Emconcor ja otan sen aina aamulla piimän kanssa, kun jotain pitää syödä samalla. Se on siis beetasalpaaja, pitää minulla verenpaineet kunnossa, vaikka alunperin se määrättiin minulle kammiolisälyönteihin. Kyllä kait se niihin toimii, ainakaan isompia kohtauksia ei ole ollut. Tässä menee nyt tovi koneella, kun vastailen yön aikana tulleisiin viesteihin.

Kello on nyt puoli seitsemän aamulla ja voi sanoa, että tämä aamuhetki on minun parasta aikaani päivässä. Paljon mieluummin olen aamuisin koneella, kuin iltaisin. Itseasiassa psykoosien jälkeinen iltaelämä koneella loppui vallan, kun en uskaltanut enää valvoa koneella. Nettihän on houkutuksia ja oireita aiheuttavia aiheita täynnä. Ja konetta kun iltaisin tuijottaa, jää helposti sellaiseen koukkuun, että uni ei tule ja sitä kautta psykoosioireet lisääntyvät.

Meille on ilmestynyt pimeänä aikana jäniksen käpälä terassille. Jokin peto on siis ollut asialla ja syönyt meidän pihapupun. Huh... Nappia ei kyllä pidetä pimeän aikaan ulkona, vaan sisällä turvassa pedoilta. Aina niitä petoja tähän aikaan vuodesta liikkuu täällä. Ja varmaan muutenkin. En minä tiedä petojen käyttäymisestä tuon taivaallista. Sen tiedän, että niitä on ja se on riittää.

Tänään on tarkoitus ulkoilla, kun on tuo piha mukavasti siinä sulanut. Eikä enää tuule kuten eilen. Palailen taas, kunhan kiireiltäni ehdin ja tulee inspiraatiota. Hyvää alkanutta viikkoa jokaiselle!